Miała być babka. Jest babki brak.

Święta, święta :). W moim wypadku wakacje. Spakowani. My, dziecko + babcia :). Wyjeżdżamy za godzinę. Trwa logistyczny chaos. Chciałam, naprawdę chciałam zaproponować Wam wypiek świąteczny: babkę drożdżową z czekoladą i cynamonem według przepisu Reinharta. Niestety nie zdążyłam, ale obiecuję, że gdy wrócę to będzie pierwsza rzecz jaką upiekę. W formie do babki, choć można także w keksówce, jak poniżej. Ten przepis jest popularny w Internecie, jeśli więc nie chcecie na mnie czekać to zajrzyjcie choćby na bloga Not Derby Pie.

Zdj. Not Derby Pie

Życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt, ładnej pogody i odpoczynku. Sobie zaś życzę udanych wakacji i chwili wytchnienia.

Smacznego!

8 komentarze:

Majana pisze...

Wesołych Świąt! Udanego urlopu!:))

margot pisze...

wesołych Świat ,a na babkę spokojnie poczekamy
buźka

aga pisze...

Wesołych Świat!!!

kathleene pisze...

Wspaniałych i jajecznych ;)Już zacieram ręce na ten przepis, od Ciebie drożdżowe wychodzą mi najlepiej :)

asieja pisze...

piękna babka.
i równie pięknego wypoczynku Wam życzę!

myniolinka pisze...

Spokojnych i wiosennych Świąt :)

Bea pisze...

Z babka czy bez - radosnych i pogodnych Swiat zycze! I pozdrawiam bardzo serdezcnie :)

PS. Udanego wypoczynku!

jola szyndlarewicz pisze...

Zdrowych i wesołych Świąt wielkiej Nocy oraz opieki Chrystusa Zmartwychwstałego życzę i serdecznie pozdrawiam

Blog Widget by LinkWithin